Good Charlotte

Hei kaikki te kotimaiset fanittajat! Tänne nyt heti keskustelemaan loistavasta bändistä omalla kielellämme. Lisätään yksi lippu lisää tällekin keskustelualueelle. (:

Tags: finland, suomi

Views: 54

Reply to This

Replies to This Discussion

Uusi levy on aivan mahtavan ihana. En melkein muuta kuuntelekaan kuin Cardiologya. Minun lempi biisejäni ovat Counting the days, Like it's her birthday, Last night, Sex on the radio ja Alive. Tietysti tykkään yhtä paljon muistakin levyn biiseistä. Todella hyvä muuten, että olette pitäneet tätäkin keskustelua yllä. Kirjoittelen itsekin tänne vastauksia sitä mukaan mitä omilta kiireiltäni ehdin. Ihana levy kerrassaan <3.

Haa. Saitte uutta verta :D Hyvä, että löytyi suomalaisille faneille myös tämmönen keskustelu palsta.

No jööh.. Mitäs immeisille kuuluu? Asuuko kukaan Kajaanin lähellä? Itse en ole vielä bongannut Kajaanista yhtään GC fania paitsi, oma ihanarakas isosiskoni :D Joka tuskin ennää kuuntelee niin hirveesti GC:tä.

Yääääähhh... Kävin eilen kattomas Kajaanin Top Tennistä GC:n levyä. Olihan siellä se uusin, Cardiology, mutta se oli muistaakseni 17 euroo .__. en uskaltanut ostaa xD ku oisin varmaan katunut sen ostoa sitten, jos olisin löytänyt muuta ostettavaa. Jos ostan sen sitten kunhan menen reissuun (:

No jesh, tämän kuun lopussa on ripari<3 Odotan sitä niin innolla. Pelkään, että en pääse sitä läpi kun pittää osata niit juttui ulkoo.. Pänttäämällähä ne muistuu mieleen parhaiten :D

Olin kyl onnekas. Kävin katsastuskonttoril suorittamas sitä mopokorttia 31.5, ja pääsin sen läpi 3 virheellä. Luulin, että en pääsisi sitä läpi, mutta pääsin. Ei oo viel tullu hommattua skodea, mutta jossain vaiheessa ostan sen (((:

Ite asun Oulussa, en kyllä täältä tunne kauheesti gc faneja mutta eiköhän niitä ole :) Ois kyllä ollu cardiology 17 euron arvoinen, ite ostin sillo ku se tuli niin oli 22 e muistaakseni.. enkä todellakaan käynyt mielessäkään että katuisin ostosta :D

Voi vitsit tulispa gc suomeen tai jonnekki tänne päin.. Mä niin toivon sitä!

Oijoi :D Asutpa lähellä. Oulu on kyl hieno kaupunki. Olin siel viime vuonna kesälomalla (:

Joo, mä tuun joskus katumapäälle. Esim. viime vuonna olin Rovaniemellä ja kävin ostaa Muse paidan. Hintaahan paidalla oli 22 euroo, niin sit sen jälkeen tulin kauheelle katumapäälle :'DD että sillä rahalla ois varmaan löytynyt muutakin kivaa. Mut, en mä sitä ennää kadu.

Niin minäki toivon sitä, että GC tulis Suomeen. Menisin vaik yksin, jos se olis siitä kiinni :D

Jep, keksiskö tänne jotain keskustelua. Mitäs tykkäätte tosta 1979 videosta? :)

Mä en ole viel kerinny kattoo, mutta ajattelin kattoa sen (:

Mikä olisi joku kiva aihe, josta voitas keskustella?

No jooh.. Huomenna se ois niinku: Back to school D:::::::: Ei kyl yhtään kiinnostas.

Mä oon nyt kesän aikana ihan kiitettävästi ajanu skodel ja ratsastellut :'D Ripille päästy, joten nyt olo tuntuu vapaalta xD paitsi sitten kun koulus alkaa kokeet..

Onks tää vielä elossa ? :D

Pitipä tulla pitkästä aikaa kattelee onko täällä menoa.. :P Ilmeisesti täällä ei enää moni käy.. :D

Reply to Discussion

RSS

GC IPHONE APP

Music

Loading…

Members

FACEBOOK

Links

Photos

• Add Photos
  • View All

© 2012   Created by Good Charlotte.