Permalink Reply by Heidi on June 10, 2011 at 11:28am Haa. Saitte uutta verta :D Hyvä, että löytyi suomalaisille faneille myös tämmönen keskustelu palsta.
No jööh.. Mitäs immeisille kuuluu? Asuuko kukaan Kajaanin lähellä? Itse en ole vielä bongannut Kajaanista yhtään GC fania paitsi, oma ihanarakas isosiskoni :D Joka tuskin ennää kuuntelee niin hirveesti GC:tä.
Yääääähhh... Kävin eilen kattomas Kajaanin Top Tennistä GC:n levyä. Olihan siellä se uusin, Cardiology, mutta se oli muistaakseni 17 euroo .__. en uskaltanut ostaa xD ku oisin varmaan katunut sen ostoa sitten, jos olisin löytänyt muuta ostettavaa. Jos ostan sen sitten kunhan menen reissuun (:
No jesh, tämän kuun lopussa on ripari<3 Odotan sitä niin innolla. Pelkään, että en pääse sitä läpi kun pittää osata niit juttui ulkoo.. Pänttäämällähä ne muistuu mieleen parhaiten :D
Olin kyl onnekas. Kävin katsastuskonttoril suorittamas sitä mopokorttia 31.5, ja pääsin sen läpi 3 virheellä. Luulin, että en pääsisi sitä läpi, mutta pääsin. Ei oo viel tullu hommattua skodea, mutta jossain vaiheessa ostan sen (((:
Permalink Reply by anskuGC on June 11, 2011 at 10:12am Ite asun Oulussa, en kyllä täältä tunne kauheesti gc faneja mutta eiköhän niitä ole :) Ois kyllä ollu cardiology 17 euron arvoinen, ite ostin sillo ku se tuli niin oli 22 e muistaakseni.. enkä todellakaan käynyt mielessäkään että katuisin ostosta :D
Voi vitsit tulispa gc suomeen tai jonnekki tänne päin.. Mä niin toivon sitä!
Permalink Reply by Heidi on June 11, 2011 at 10:17am Oijoi :D Asutpa lähellä. Oulu on kyl hieno kaupunki. Olin siel viime vuonna kesälomalla (:
Joo, mä tuun joskus katumapäälle. Esim. viime vuonna olin Rovaniemellä ja kävin ostaa Muse paidan. Hintaahan paidalla oli 22 euroo, niin sit sen jälkeen tulin kauheelle katumapäälle :'DD että sillä rahalla ois varmaan löytynyt muutakin kivaa. Mut, en mä sitä ennää kadu.
Niin minäki toivon sitä, että GC tulis Suomeen. Menisin vaik yksin, jos se olis siitä kiinni :D
Permalink Reply by anskuGC on July 27, 2011 at 4:23am
Permalink Reply by Heidi on August 10, 2011 at 1:29am Mä en ole viel kerinny kattoo, mutta ajattelin kattoa sen (:
Mikä olisi joku kiva aihe, josta voitas keskustella?
No jooh.. Huomenna se ois niinku: Back to school D:::::::: Ei kyl yhtään kiinnostas.
Mä oon nyt kesän aikana ihan kiitettävästi ajanu skodel ja ratsastellut :'D Ripille päästy, joten nyt olo tuntuu vapaalta xD paitsi sitten kun koulus alkaa kokeet..
Permalink Reply by one on January 11, 2012 at 1:16pm Pitipä tulla pitkästä aikaa kattelee onko täällä menoa.. :P Ilmeisesti täällä ei enää moni käy.. :D
© 2012 Created by Good Charlotte.