Good Charlotte

Hei kaikki te kotimaiset fanittajat! Tänne nyt heti keskustelemaan loistavasta bändistä omalla kielellämme. Lisätään yksi lippu lisää tällekin keskustelualueelle. (:

Tags: finland, suomi

Views: 43

Reply to This

Replies to This Discussion

Harmi kun ei oo vielä keikkapäivää tiedossa. Ainoo mitä tiiän on, että maaliskuussa 2010 pitäs levy tulla ulos. Sitä odotellessa.
Joo Todellakin vois olla tääl enemmän vakinaista keskustelua, mut tääl ei aina tuu muistettua käydä ku ei täällä paljon muutkaan käy : < mut RYHDISTÄYDYTÄÄN!

Siis onko GC:ltä tulossa uus levy maaliskuussa? Tuleeko suomeen? :o
Joo niin ainakin lukee Voicen nettisivuilla. Laitan sulle linkin tähän niin voit käydä sieltä tsekkaamassa: http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&a...

Ja luulen, että ei mene kauaakaan levyn ilmestyttyä, kun Good Charlotte tulee takaisin Suomeen.

Kirjoittelen tänne kun kerkeän. Pitäkää keskustelu elossa.
JEEESSS :D No sit vaan keikalle ei siinä muuta :DDDD :P
Jeps tulevat varmaan Suomeen kun uuden levyn tekevät ja lähtevät kiertueelle :) Taitaapi olla perhe elämässäkin kiireitä ku lapsia pukkaa jne :D
toivottavasti tulevat :)
Sit ku ne tulee takas Suomeen nii pakko mennä kattoo. Harmitti hirveesti ku viimeksi en päässyt.. :(
No kertokaapa jotain, lempi biisinne? Ja perusteluja :D

Minun lemppari biisi on varmaan aina ollut waldorf worldwide, koska se on tosi iloinen, mukaansa tempaava ja se tuo muistoja mieleen :) Sitten SOS on tosi hyvä myös, koska se on jotenki "koskettava" ja tavallaan surullinen ja muutenki hyvin onnistunut biisi, sanat, musiikki yms. :) Ja monia muita, ihan jokainen biisi on tosi hyvä :)
Oiskohan teillä tietoo Good Charloten nykyisestä postiosotteesta? :o Oon yrittäny etsiä, mutta olen löytänyt vain vanhentuneita..
Ei oo ositteesta tietoa :o Mut ihanaihana bändi on kyseessä, uutta levyy odotelles:)
taal ei oo taas vähä aikaa puhuttu :D
eikös levyn pitäs tulla syyskuussa ? ;oo vai oliko näi ? :DD

Reply to Discussion

RSS

GC IPHONE APP

Music

Loading…

Members

• Deano
  • Paul
  • Billy
  • Benji madden