Good Charlotte

Är ni här? :)

Views: 204

Reply to This

Replies to This Discussion

De har ingenting planerat just nu. Vi får hoppas att de kommer hit när de släppt ett nytt albm och spelar någon konsert för oss :D
Saknar dem grymt mycket här i trista Sverige._.
haha, tvärtom för mig, jag var typ alltid inne på den gamla hemsidan, och verkligen älskade formuet där, men jag gillar inte det här nya... :( Det gamla var så klart, trådarna syntes bra, och man fattade, men nu känns det konstigt och vimsigt... haha XD
ush, finns det inga svenska fans kvar här elr? D ekar ju...
vart är allt folk? xD
Jag är här.. men jag skriver inte för allt är dött och trist och bajs och hej tjiho jag ahr tråkigt -.-' läser bara bloggarna xD okej... tjing
a, d är lite tråkigt faktiskt... känns lite som om det är mindre folk inte bara här utan på hela forumet, hela sidan...
haha sant!^^ är äntligen hemma från stugan -.-' var där i helgen inget iternet :| *död* uscha -.-'
ush fy, stackars dig..... orka va utan internet.....
nope, vart har du sett dem??
ne fy fan det går bara inte xD uschaaaa xD
Hej å tjollahopp!

haha jag har inget å göra e hemma själv fast de e ganska gött när de e helt tyst så man kan höra en nål falla,fast de e lite läbbigt i bland kylskåpet låter udda så jag tror snart att de exploderar eller nått.
Ja :D
Hm.. Vill verkligen ha något nytt med GC, konsert, CD någon bra intervju. Håller på att bli galen!

Reply to Discussion

RSS

GC IPHONE APP

Music

Loading…

Members

• Deano
  • Paul
  • Billy
  • Benji madden
  • Joel madden
  • Good Charlotte