Good Charlotte

Är ni här? :)

Views: 204

Reply to This

Replies to This Discussion

Har för mig att de dubbelbokade och valde Italien över Sverige.. =/
Hoppas också på en ny konsert i Sverige!
" Fan jag skäms ju! Inte konstigt att GC aldrig kommer till Sverige, ingen bryr ju sig om dem här i Sverige.... uppenbarligen."

Jag bryr mig hur mycket somhelst. Men tycker inte om denna sidan så mycket. Tycker den kunde varit hundra gånger bättre.
Har varit ett sen jag var 14 (jag blir 22 i år) & tycker fortfarande det är bästa bandet i världen
yey! Det var bara ett sådant meddelande jag försökte provocera fram. :) Jag gillar inte heller sidan speciellt mycket, tyckte bättre om den förra... men aja. Wow, då har du varit ett fan i typ 8 år. Jag önskar jag också hade varit det...
var det inte att de åkte på någon större grej i grekland istället för Sverige? Inte säker, jag kan minnas fel.... Jag hoppas att de kommer tillbaka snart iaf... :)
=) Jepp jag har varit ett fan bra länge nu =) och kommer vara det ett bra tag till också hade jag tänkt hihi

Vill verkligen att de ska komma till Sverige nu på en gång! Är trött på att vänta.. men den som väntar på nåt gott.
jaaa... jag bara hoppas att en kommande konsert säljer... det har varit tyst så länge nu, så folk har nog glömt dem lite grann :(
svensk här såklart :) gc äger
Jag är svensk och ÄLSKAR GC! :D Nu får dom ta och komma till Sverige, tycker jag >./body>
jag håller med. De får ta och ge igen den konserten de ställde in! :) GC<3
Förresten, vill tipsa om en väldigt bra fansida, där ALLT det senaste om GC kommer upp innan de ens själva hinner ladda upp det på hemsidan. Det finns dock mycket paparazzibilder som jag anser är väldigt inkräktande på deras privatliv, men annars är sidan väldigt bra :) Det finns mycket som inte finns på GC:s egen hemsida.
Jaså? Vad kul:) vad heter den då?
Jag tror hon menar GCstate.com, den är verkligen jättebra! Finns alla unreleased-låtar osv. Och massor av bilder från när GC var barn och sånt.
Aweeeeesome hemsida!
hahaha, skrev jag den inte??? ahahahahahaha, ja, jag menar GC.state.com
XD

Reply to Discussion

RSS

GC IPHONE APP

Music

Loading…

Members

• Deano
  • Paul
  • Billy