" Fan jag skäms ju! Inte konstigt att GC aldrig kommer till Sverige, ingen bryr ju sig om dem här i Sverige.... uppenbarligen."
Jag bryr mig hur mycket somhelst. Men tycker inte om denna sidan så mycket. Tycker den kunde varit hundra gånger bättre.
Har varit ett sen jag var 14 (jag blir 22 i år) & tycker fortfarande det är bästa bandet i världen
yey! Det var bara ett sådant meddelande jag försökte provocera fram. :) Jag gillar inte heller sidan speciellt mycket, tyckte bättre om den förra... men aja. Wow, då har du varit ett fan i typ 8 år. Jag önskar jag också hade varit det...
var det inte att de åkte på någon större grej i grekland istället för Sverige? Inte säker, jag kan minnas fel.... Jag hoppas att de kommer tillbaka snart iaf... :)
jag håller med. De får ta och ge igen den konserten de ställde in! :) GC<3
Förresten, vill tipsa om en väldigt bra fansida, där ALLT det senaste om GC kommer upp innan de ens själva hinner ladda upp det på hemsidan. Det finns dock mycket paparazzibilder som jag anser är väldigt inkräktande på deras privatliv, men annars är sidan väldigt bra :) Det finns mycket som inte finns på GC:s egen hemsida.
Jag tror hon menar GCstate.com, den är verkligen jättebra! Finns alla unreleased-låtar osv. Och massor av bilder från när GC var barn och sånt.
Aweeeeesome hemsida!