Good Charlotte

Är ni här? :)

Views: 204

Reply to This

Replies to This Discussion

Japp (:
im not Swedish but jag mår bra:) they didnt come to Sweden..poor you:) cause in Czech they were amazing:)
Bra där!
Yes, poor us.. hope they come here soon!
Aaa.. varför blev den inställd egentligen?
Jag vet inte, men många tror att dom valde att göra en tv grej i grekland istället för att komma hit, men jag vet inte säkert.
Hejhej. Jag lyckades hitta hit tillsist. Men det var inte lätt xD Fattar mig inte riktigt på den nya sidan...
Men den ser snygg ut :)
Någon som vet hur man skapar en ny tråd?
klart!! :D GC rockar fett :)
haha, jag hittar int heller så bra, men nu hitta ja det här me... Hoppas GC kommer tillbaks till Sverige snart...
tycker den nya GC.com är görsnygg! :D
Sidan är fin men påminner mig så klart om DCMA sidan haha :P Meen aaa jag tror jag hittar här ^^ Fast... är inte inne här så ofta längre.... Men aa GC måste komma till Sverige snart :( Längtar tills nästa år när den nya skivan kommer ut!!!!! Så jävla glad att den skulle va mer lik TCOLAD <33333 bästa skivan ju :D haha wieeeeeee den kommer vara underbar!!! SÅ nu kan tiden gå snabbt så skivan blir klar ^^

Snart sommar snart sommar snart sommaaaar!!!! xD
Hoho! Den här nya sidan har gjort så jag gillar GC ännu mer! <3 Orkade aldrig vara inne på den gamla sidan (fast jag var en medlem) den var så trög och orange xD Den här är mycket snyggare
Ne inte jag iaf :( Önskar att jag hade kunnat.. :( Jag har aldrig sett dom spela..... :(^^
den här nya sidan är så snygg!
är det nån som vet då GC tänkt komma till Sverige?

Reply to Discussion

RSS

GC IPHONE APP

Music

Loading…

Members

• Deano
  • Paul
  • Billy
  • Benji madden
  • Joel madden
  • Good Charlotte