Good Charlotte

Kan du læse dette, så er du kommet til det rigtige sted...
Her bliver der snakket om alt - på dansk!

Tags: charlotte, danish, danmark, denmark, gc, good

Views: 89

Reply to This

Replies to This Discussion

jeg vil tror at GC tidligst kommer til Danmark næste år, hvis de altså udgiver et nyt album, så der er grund til at tournere europa....

Hey nu vi ligge snakkede om Linkin Park, så skal jeg se dem for første gang i næste uge, jeg glæder mig bare helt vildt, det bliver for fedt!!!
hvor spiller de henne?

på beachfestivallen eller hvad det nu var?
jeg skulle arbejde den dag :(
Jep Skive Beach Party...det bliver så fedt!
aww ville så gerne have set dem !

du må lige sige om de spillede godt ^^
mit bud..... næste år
de spillede fantastisk det var bare alt for fedt!
Hejsan Danska GC fans :D
Hoppas jag som är svensk också är välkommen.
Försökte läsa igenom lite vad som stod och fattar väldigt lite. Antar att Danska inte är min starkaste sida xD
Ej ej ej er der nogle der har set Ektra Bladet idag? Benji og Paris er på forsiden! Og overskriften er: Hjælp hun tager kæresten med!
Paris kommer til danmark i næste uge i forbindelse med fasionweek i kbh, og der skal hun have hendes kæreste fra, i følge Ektra Bladet, Emo-bandet Good Charlotte med. Der er bare en lille ting jeg ikke forstår, hvordan kan Benji både være i Kbh med Paris og på tour med GC i USA?
Hej. Jeg har også set forsiden, og skulle også lige til at at skrive det herinde :) Men jeg forstår det ikke helt.. Men det er da fedt han kommer :P
Jeg kommer fra skive :D
Jeg tror virkelig ikke på at han kommer, har været inde og se på GC´s tour plan og de skal altså spille koncerter hver aften i næste uge...jeg tror ærlig talt ikke at Ekstra Bladet har undersøgt deres historie ordentligt, man burde skrive et læserbrev hæ hæ
Ja, det er lige før ;)

Reply to Discussion

RSS

GC IPHONE APP

Music

Loading…

Members

• Deano
  • Paul
  • Billy
  • Benji madden
  • Joel madden