Jeg var lige ved at tro at der ikke var blevet oprettet noget dansk endnu, men det var der sgu...men jeg syns nu ikke der er så mange her inde, hvad laver alle de danske fans?
Jeg havde oprettet en forumtråd hvor jeg spurgte om de ville lave noget nyt. Så skreb Benji: "we are starting to write now, who knows how long it will take but we are officially writing as of this month!" Så ja, de laver nyt ;)
Dejligt med noget dansk, er ved at være godt træt af at sidde med ordbogen fremme hver gang jeg er herinde.. :)
Sejt, at de er gået i gang med nut album, håber det bliver lidt i stil med the chronicels of life and deaht, med lidt twist fra the young and the hopeless, men det er vist at sætte forventningerne lidt for højt op??
Ej hvor fedt at de begynder at skrive nyt, kan man ikke andet end at glæde sig til :)
Er dog stadi meget skuffet over at de ikke lige kom forbi danmark da de alligevel var i Sverige og Tyskland her for nyligt...
haha ja skuffet kan man godt blive...
men ja jeg sys tit danmark bliver overset når bands er på tourné.
tror ikke vi er villige til og betale så meget for og ha store navne på playlisten.
du kan jo se hvor meget roskilde skal hoste op med hvert år for at få disse store navne.
det er bare synd mht f.eks good charlotte, linkin park som ikke har spillet her særlig tit
Marilyn Manson som heller ikke gør. eller nightwish
eller hvad med f.eks justin timberlake - okay han har spillet her og han er ikke min favorit -- nej.
men i det hele taget..
hvornår tror i good charlotte vil spille her igen?